24. lokakuuta 2007

mää itte

Anniina

Vuosimallia -87 oleva naisenalku Tampereelta. Perheeseeni kuuluvat vanhempieni ja Koiran lisäksi vanhempi sisar sekä vanhempi veli.

Koulun aloitin -94 Messukylän ala-asteelta, josta siirryin -00 Sampolan kautta Tampereen klassilliseen lukioon -03. Ylioppilaaksi valmistuin keväällä -06. Tällä hetkellä pidän majaa Bristolissa, Englannissa, olen toisen vuoden oikeustieteen opiskelija Bristolin UWEssa. Tulevaisuudensuunnitelmat ovat täysin vaiheessa, mitä suurimmalla todennäköisyydellä palaan -09 Suomeen ja lopettelen opintoni kotimaisessa yliopistossa.

Ajankulukseni lueskelen ja katselen elokuvia, noin suurimmaksi osaksi. Kirjat ovat olleet minulle tärkeitä ihan pienestä pitäen, eikä mikään ole siinä suhteessa oikeastaan muuttunut vuosien varrella. Myös elokuvia olen katsellut aina, mutta virallisesti harrastus alkoi kuudennen luokan kesälomalla vuonna 2000, ja ihan elokuvateatterissa asti tulee nykyään käytyä lähes tulkoon viikoittain.

Luonteeltani olen aika hitaastilämpiävä, mutta kavereiden kesken varsin suulas ja joskus harvoin viihdyttäväkin. Tällä hetkellä raivostutan koirakuumeilullani jokaisen, joka vain hetkeksikin erehtyy kuuntelemaan.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hei! en tiedä miten jotenki eksyin lukemaan jotain blogeja, mut kiinnostuin kun luin et opiskelet UWE:ssa. Asun itsekin tällä hetkellä täällä bristolissa, ja tahtoisin tänne yliopistoon opiskeleen, mut mulla ei oo mitään hajuu et mistä pitäs alkaa kattomaan. jos sulla olis jotain hyödyllisiä vinkkejä niin olisin tosi iloinen jos voisit antaa jtn vinkkejä tms. :)

Anonyymi kirjoitti...

mutta jos tahot, niin voit laittaa mulle mailia osoitteeseen sarikat_88@hotmail.com

Anniina kirjoitti...

Heips, lähetin sulle mailia. :)